A cikk elolvasásának legjobb módjai
Nem mindenki akar őrülten gazdag lenni. Jó lenne, ha rengeteg pénzünk lenne, de ez nem szükségszerűség. Csak biztonságban akarjuk érezni magunkat az életben. A cikkmarketing használata üzleti promócióhoz nyereséges lehet. Tudjon meg többet a cikkmarketingről itt!
Karbantart egy e-mailes hírlevelet, és regisztrálhat a webhelyén. Az e-mailes hírlevél lehetővé teszi a rendszeres hozzáférést a leendő ügyfelekhez az e-mail postafiókjukban. Még csak fel sem kell keresniük az Ön weboldalát, hogy Ön hírlevelet érjen el hozzájuk. Adjon nekik nagyszerű információkat, és fejezze be a webhelyére mutató linket; meglátogatják.
Írja át a cikket minden beküldéshez. A keresőmotor "duplikátum nélküli" irányelveinek legyőzéséhez egyszerűen át kell alakítania a cikkét minden egyes alkalommal, amikor elküldi. Változtasson meg annyit, hogy úgy tűnjön, hogy nem ugyanaz a cikk, és a keresőmotorok több back-linket is megadnak, egyet minden egyes új beküldéshez.
Helyezze el a megfelelő eszközöket az online jelenlét növelése érdekében. Számos olyan eszköz áll rendelkezésre, amelyek cikkét egyszerre több százan továbbítják az Ön számára a cikk könyvtárakba. Előfordul, hogy ehhez társul egy díj, de hosszú távon megéri. Keresse meg ezeket a forgalom megszerzésének olcsó módjaival.
A jó címsor elengedhetetlen, ha azt akarja, hogy az emberek olvassák el az egész cikket. Egy érdekes címsor könnyebben vonzza a látogatók figyelmét, mint egy unalmas címsor. Szánjon időt arra, hogy mérlegelje a különböző ötleteket, mielőtt rátérne egy címsorra. Szerezzen mások véleményét, hogy megtudja, mit gondolhatnak.
Fontolja meg egy olyan online eszköz használatát, amely automatikusan kiadja cikkeit különböző webhelyeknek. Minél több ember látja cikkét, annál több potenciális vállalkozást generál, amikor az olvasók rákattintanak a blogjában található linkekre. Ettől a keresőmotorok körében is népszerűvé válik.
Hozzon létre egy e-könyvet a cikkeivel. Válasszon néhány legjobban olvasható cikket, és tegye azokat egy e-könyvbe, amelyet terjeszthet más webhelyeken. Ez egy másik módja a munkájának önreklámozásának, és növeli a webhelye forgalmát, és arra ösztönzi a nézőket, hogy olvassák el újabb cikkeit.
Próbálja meg tartani a cikkek beküldésének számát körülbelül három-öt jó cikk könyvtárig. Jobb ezekhez is fonott cikkeket használni. Nincs szüksége több száz példányra a cikkekből, amelyek több száz könyvtárba kerülnek. Próbáljon kiválasztani néhány jót, forgassa meg cikkeit, és küldje el azokat a néhány könyvtárat.
Az online cikkek népszerűsítésekor remek tipp az, hogy megnézzük, hány nézettséggel rendelkeznek a fülkében lévő írók. Ez ötletet ad arról, hogy milyen típusú információkra keresnek az olvasók. Ha ezt kitalálja, személyre szabhatja cikkeit, hogy vonzza ezeket az olvasókat.
Online cikkei népszerűsítésekor remek tipp, hogy mindig a közösségi médiát használja cikkei népszerűsítésére. Tegyen közzé linkeket a Facebookon, a Twitteren, a Myspace-en és más ilyen webhelyeken, hogy a neve ott legyen. Mivel az emberek nagyon sokan használják ezeket a webhelyeket, a közösségi média kiválóan használható eszköz.
A cikk címe nagyon fontos, mivel ez vonzza az olvasót a webhelyére. A címsorban használt szavaknak arra kell ösztönözniük az olvasót, hogy gondolkodjon el a témáról. El kell hitetnie az emberekkel, hogy hiányolnak valami forradalmi dolgot, ha nem olvassák el a teljes cikket.
Sokan szeretnénk, ha további bevételek érkeznének az ellenőrző számláinkra. Ha valóban ezt szeretné, és hajlandó dolgozni érte, olvassa el ezeket a tippeket a sikeres cikkmarketingről, és kezdjen el dolgozni még ma.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.