E -mail marketing technikák elsajátítása ezekkel az egyszerű ötletekkel
Egyszerű módszert keres a vásárlók felé történő marketingre? Ha igen, akkor ne keressen tovább, mint az e -mail marketing. Az e -mail marketing olyan technika, amely stratégiailag az embereknek küldött e -maileket használja azzal a szándékkal, hogy népszerűsítse a vállalkozásokat vagy termékeket. A következő cikkben talál néhány tippet, amelyek segítenek az e -mail marketing használatának megkezdésében.
Önnek vagy valaki másnak ellenőriznie kell az e -mailjét, mielőtt elküldi az ügyfeleknek. Győződjön meg arról, hogy mentes a nyomdai és nyelvtani hibáktól. Győződjön meg arról is, hogy az üzenet könnyen áramlik. Ha megvizsgálja, hogy ez a három probléma megoldódott -e, e -mail marketingje professzionális megjelenésű lesz.
Kérje visszajelzését ügyfeleitől e -mailjeivel kapcsolatban. Mivel az ügyfelek a kampány legfontosabb részei, fontos tudni, hogy elégedettek -e az Öntől kapott e -mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid kérdőívet néhány kérdéssel arról, hogy mit szeretnek és mit nem.
Ha van ügyfele, akinek születésnapja van, győződjön meg arról, hogy elküld egy utólagos e -mailt, amely boldog születésnapot tartalmazó üzenetet tartalmaz. Töltsön fel egy kérést az e -mailben, amely arra utasítja ezt a személyt, hogy menjen el egy adott helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely azt mondja neki, hogy előfizető lehet, ha rákattint.
Szüksége van az olvasói engedélyre, ha e -maileket szeretne küldeni nekik. Az ügyfelek nem veszik komolyan Önt, ha spamet küld nekik, vagy bármit elküldenek nekik, amit nem kértek. Sok ügyfelet elriaszt a spam fogadása, és ez akadályozhatja az ügyféllel való kapcsolatát.
Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy e -mailjei az ügyfelek postaládájába kerüljenek. Dolgoznia kell azon, hogy e -mailjei eljussanak az internetszolgáltatókhoz, és ne kerüljenek spam üzenetként megcímkézésre. Ha levélszemétként címkézik őket, előfordulhat, hogy a címzett soha nem látja őket. Érdeklődjön az ügyfeleknél, hogy megkapják -e az Ön e -mailjeit, vagy már nem érdekli őket.
E -mailjeinek személyesnek kell lenniük. Minél személyesebbek. A jobb emberek válaszolnak rájuk. Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy úgy kommunikáljon, hogy ne kiabáljon a "Reklám". Beszéljen barátságos, stílusban, barátságos hangnemben. Ha tiszteletteljes, ismerős módon használja e -mailjeit, akkor ki tudja használni a legszemélyesebb hirdetési módszert.
Ha felvesz valakit a levelezőlistájára, az engedélye nélkül, az helytelen. Ha olyan személyeket vesz fel a listájára, akik nem akarnak ott lenni, akkor rosszul fog kinézni a vállalkozása. Egyes e -mail szolgáltatók ezeket a műveleteket spamnek tekintik, és felmondhatják a szolgáltatást.
Tájékoztassa az ügyfeleket, hogy mire számíthatnak az induláskor. Amikor egy új előfizető jelentkezik, küldjön egy azonnali visszaigazoló e -mailt, amelyben részletezi, hogy az ügyfél mit várhat öntől, és milyen gyakran fog e -maileket küldeni. Az ügyfelek előzetes kitöltése megakadályozhatja a jövőbeni leiratkozásokat és panaszokat, és aktív maradhat az előfizetők számára.
A marketingkampány részeként küldött e -maileket üdvözlő, személyre szabott hangnemmel kell kezdeni. Írja be a címzett nevét a tárgysorba és az üzenet kezdetét. Így ügyfelei fogékonyabbnak érzik majd az üzenetét, és nagyobb valószínűséggel pártfogolják vállalkozását.
Most, hogy megkapta ezeket a tippeket, képesnek kell lennie az e -mail marketing használatára. Az e -mail marketing egyszerű és hatékony, ezért képesnek kell lennie arra, hogy reklámozza ügyfeleit sok gond és felesleges idő nélkül. Ez a technika növeli az általános termelékenységet, miközben kielégíti ügyfeleit is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.