Hírnévkezelés: Hogyan tartsa meg a jó hírnevét
Vállalkozása jó hírnevének megőrzése az egyik legfontosabb dolog, amit a siker érdekében megtehet. A jó hírnév az, ami üzletet hoz. Kövesse az alábbi tippeket hírnevének építéséhez, fenntartásához és javításához. Vállalkozása sokkal tovább fog működni, ha így tesz.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának figyelemmel kísérése nagyon fontos az online hírnévkezeléshez. Állítson be automatikus riasztást, ha a neve megjelenik. A Trackur, a Monitor This és a Google Alerts használatával értesítést küldhet, ha új tartalom jelenik meg. Így már másnap, ha nem hamarabb, tudni fogja, mikor beszél önről valaki.
Versenyek lebonyolítása, hogy erősítse hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz értékelést kapott. Egy verseny sok pozitív információt hoz létre cégéről, ami segíthet növelni cége online megjelenését. Ez a technika segít az oldal rangjának emelésében is az internetes keresőmotorokon.
Nézze meg a hírnevét az interneten. A negatív megjegyzések gyorsan feljebb léphetnek vállalkozása keresési eredményei között. Az online keresési eredmények ellenőrzése segít leütni az oldal tetejéről. Próbálja meg ezt havonta néhányszor megtenni.
Hálásnak lenni. Ha valaki jó véleményt ír a cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön vásárlójának egy bizonyos százalékos kedvezményre jogosító kupont a következő vásárláskor. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönjük visszajelzésüket.
Gondosan kövesse nyomon a közösségi média használatát, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a lehető legjobb benyomást keltheti cégéről. Ez nagy része a vállalkozásának, ezért gondosan ügyelni kell rá. A személyeskedés azt mutatja, hogy nem gép, de ne menjen túl messzire.
Próbáljon meg Google-on keresni, hogy megtudja, milyen típusú információk jelennek meg Önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja önmaga javítására. Abban az esetben, ha bármilyen eltérést észlel, tegyen meg mindent a javításuk érdekében. Nem szeretné, ha a félretájékoztatás rontaná a hírnevét.
Ne feledje, hogy offline jelenléte hatással van online hírnevére is. Általában ez a hírnév kezdete. Az emberek jobban megbíznak önben, ha jó ügyfélszolgálatot nyújt, jó termékeket és szolgáltatásokat kínál, és jó kapcsolatokat ápol ügyfélbázisával. A boldog vásárlók általában nem írnak rossz véleményeket, ezért tegyen meg mindent, hogy boldog legyen.
Tartson fent jó kommunikációt ügyfeleivel a jó hírnév kialakítása érdekében. Az ügyfelek nem szeretnek homályban lenni a dolgokkal kapcsolatban. Ha folyamatosan frissíti és tájékoztatja őket, értékelni fogják ezt a jó szolgáltatást. A cégébe vetett bizalmuk nőni fog, és ezzel együtt az Ön hírneve is javulni fog.
Készítsen tervet azokkal az egyénekkel szemben, akik sok rossz véleményt tesznek közzé azzal a szándékkal, hogy kárt okozzanak az Ön vállalkozásának. Jobb, ha van egy terve, és nincs rá szüksége, mint egy ilyen támadás áldozatává válni, és nem ismeri a jogait, és fogalma sincs arról, hogyan kezelje a helyzetet.
Soha ne szegje meg a vásárlóinak tett ígéretét. A feltételek megváltoztatása bizalomhiányhoz vezet. Cége tisztességtelenként fog hírnevet szerezni. Ha már vállalkozása ilyen hírnevet szerzett, eltarthat egy ideig, amíg az emberek újra megbíznak önben.
Amint a bevezetőben szerepel, az egyik legjobb dolog, amit vállalkozása sikerének garantálása érdekében tehet, a jó hírnév megőrzése. Tartsa elégedetten ügyfeleit és ügyfeleit, és azonnal javítson minden problémát. Használja a fent felsorolt tippeket, hogy kezelje hírnevét, és élvezze az üzleti életben töltött hosszú időt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.