Sikeres cikkmarketing néhány egyszerű lépésben
Ha úgy gondolja, hogy van egy nagyszerű ötlete, amelyet az interneten szeretne értékesíteni, ne várja meg, amíg valaki másnak is eszébe jut. Cselekedjen a lehető leghamarabb, hogy ötleteit pénzzé változtassa. A cikkmarketing nagyszerű módja ennek, és alább áttekintjük a cikkmarketinggel kapcsolatos legjobb tippeket.
Ha növelni szeretné annak esélyét, hogy a keresések során megtalálják cikkét, ne essen abba a hibába, hogy egynél több helyen közzéteszi. Sokkal jobb, ha egyszer közzéteszi, egyetlen URL alatt, és más helyekről származó címkékkel hivatkozik rá. Ennek az az oka, hogy a Google az oldalak rangsorolásának módja a keresésekben az egyetlen oldalra mutató hivatkozások számán és minőségén alapul. Minél többször jelenik meg az oldala, annál több helyen gyűlnek össze ezek a linkek, és annál gyengébbek lesznek a keresési eredmények.
Tartson fent e-mailes hírlevelet, és regisztráljon a webhelyére. Az e-mailes hírlevél rendszeres hozzáférést biztosít a leendő ügyfelekhez az e-mail postafiókjukban. Még csak fel sem kell menniük a webhelyére, hogy hírlevéllel elérje őket. Adjon nekik nagyszerű információkat, és fejezze be a webhelyére mutató hivatkozással; meglátogatják.
Növelje webhelye keresési rangsorát több belső hivatkozás hozzáadásával. Amikor új tartalmat ad hozzá az oldalhoz, hivatkozzon vissza az előző tartalomra. Például, ha van egy blogja a receptekről, és egy olasz tésztaételt tesz közzé, hivatkozzon vissza egy korábbi, a lasagnáról írt receptre. Amikor ezt megteszi, automatikusan megnöveli a belső forgalmat a webhelyen belül, ami növelheti a rangsorolását.
Ellenőrizze még egyszer a linkjeit. Amint a cikk megjelenik, látogassa meg. Kattintson minden benne lévő linkre, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindegyik pontos és megfelelően működik. Nem akarja olvasóit egy 404-es képernyőre vagy valamilyen véletlenszerű webhelyre küldeni, amelynek semmi köze Önhöz vagy cikkéhez.
A cikkek címei rendkívül fontosak. Az internethasználók követni fogják a cikkeire mutató hivatkozásokat, ha feltűnő címet észlelnek. Ne csak az elsőre dőljön be; dobja fel az ötleteket a fejében egy darabig. Kérjen véleményt a >családtól és a barátoktól.
Az egyik leginkább hívogató dolog a cikkmarketinggel kapcsolatban az, hogy valójában nincs semmi bonyolult a színfalak mögött, amitől minden működik. Igen, a munka fárasztó lehet, és minden bizonnyal tudnia kell, hogyan érje el a cikkeket a néző. Ha egy kampány megfogalmazásáról van szó, ez egy egyszerű folyamat,
A közönség ismerete bármilyen típusú marketingnél hasznos. Az affiliate marketingnél ez jól jön, mert tudnia kell, milyen típusú termékeket vagy szolgáltatásokat hirdethet. Ha a hirdetések relevánsak a közönségtípushoz, annál alkalmasabbak lesznek rájuk kattintani.
Ha pontosan azt adja meg olvasóinak, amit akarnak, az nagyszerű módja annak, hogy növelje forgalmát és eladásait a cikkmarketing terén. Szánjon rá időt, hogy kitalálja a résközönségét. Miután rájött, mit akarnak, győződjön meg róla, hogy folyamatosan azon dolgozik, hogy eljuttassa nekik. Maradjon éles és koncentrált, ez a lényeg.
A bevezetők és a következtetések nagyon fontosak egy cikkben. Általánosságban szeretné bevezetni az olvasót az alábbi tartalomba, és úgy érzi, hogy a benne lévő témák bármelyike vonatkozni fog rá. Végül pedig röviden összefoglalja, hogy miről szólt a cikk, és hozzáfűzi az utolsó cselekvésre való felhívást.
A kreatív cím segít abban, hogy a cikk elérje a potenciális nézőt, és megragadja a figyelmét. Ha egy cím elgondolkodtat, nevettet, vagy más módon érdeklődést kelt, az nagy előnyt jelenthet a cikkmarketingben. A cím helyes használata javíthatja a cikkeket.
Amikor cikkeinek megfelelő marketingjéről van szó, addig nem tehet semmit, amíg először elkészít egy marketingtervet. Ez nagyon fontos, mivel betekintést nyújt abba, hogy mit kell tennie a céljai eléréséhez, valamint azt, hogy ezek mit jelentenek. Alapvetően felvázolja küldetésének részleteit, jövőképét, céljait, célpiacát és azt, hogy mit kell tennie a siker érdekében.
Tovább kutathatja a cikkmarketinget, ha csatlakozik néhány, a témával foglalkozó fórumhoz. A tagok közül sokan szívesen segítenének azoknak, akik megpróbálnak elindulni, vagy akár azoknak is, akik tapasztaltak, de még mindig visszajelzésre vágynak. Még a bejegyzések elolvasásával is kaphat mutatókat, mivel sok rövid, informatív és tömör.
Az emberek folyamatosan érkeznek üzleti ötleteikkel a neten keresztül, így akár egy hónapra halasztja is vállalkozásalapítási tervét, az azt jelentheti, hogy több mint száz további versenytárssal áll szemben egy adott piaci résnél. Olvassa el ezt a cikket, és kezdje el vállalkozása felépítését, ha sikeres akar lenni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.